DiakonKotihoidon asiakastyytyväisyyskyselyn tulos

Asiakkaidemme mielipiteet ja kokemukset ovat meille tärkeitä!

Otamme mielellämme palautetta vastaan palveluistamme. Saamme paljon kiitosta asiakkailta ja omaisilta, mikä tuntuu aina hienolta. Se tuo hoitajallekin hyvän mielen, kun tietää että asiakas on tyytyväinen ja on saanut tarvitsemansa avun. Joskus voi tulla myös palaute, että asiakkaan odotukset eivät kaikilta osin ole täyttyneet ja silloin selvitämme miten voisimme jatkossa toimia paremmin. Haluamme tarjota parasta mahdollista palvelua.

Teemme myös kirjallisen asiakastyytyväisyyskyselyn säännöllisesti. Tämän vuoden kyselyn tulokset olivat erinomaiset. Kysyimme asiakkaiden kokemuksia mm. siitä, suhtautuvatko työntekijät heihin kunnioittavasti, otetaanko asiakkaan yksilölliset tarpeet huomioon, onko palvelu luotettavaa ja ammattitaitoista, onko asiakas hyötynyt saamastaan palvelusta ja aikooko hän suositella palvelua muille. Vastaukset annettiin asteikolla 1–4, jossa 4 oli paras vaihtoehto. Kaikkien vastausten keskiarvo oli 3,8. Olemme iloisia, että olemme onnistuneet palvelemaan asiakkaitamme heidän odotustensa mukaisesti!

Kiitos kaikille kyselyymme vastanneille asiakkaille ja omaisille!